טעינה לרכב פלאג אין – מה זה אומר?

טעינה לרכב פלאג אין – מה זה אומר?

טעינה לרכב פלאג אין הינה טעינה המתבצעת כפי שמתבצעת כל טעינה אחרת של רכב חשמלי. כאשר מדובר על רכב פלאג אין מדובר על רכב חשמלי לכל דבר אשר אליו מחוברת סוללה גדולה והוא מגיע עם מנוע חשמלי.

על מנת להטעין את הסוללה של רכב פלאג אין חשמלי, יש צורך לחבר את הרכב לשקע חשמל במקום בו קיימת עמדת טעינה אשר מיועדת להטענת רכבים חשמליים. כאשר מבצעים פעולה זו, קיימת האפשרות לקבל בסוף הטעינה את טווח הנסיעה שאפשר לנסוע עם הרכב.

לכן, מומלץ להטעין את הרכב לכמה שעות טובות על מנת לקבל טווח נסיעה מעט גדול, כך שיוכל להספיק למשך היום.

טעינה לרכב פלאג אין – מה עושים כשנגמרת הסוללה?

כאמור, מדובר על רכב חשמלי שמגיע יחד עם  מנוע רגיל ולכן, במקרים נגמרת הסוללה של החשמל המנוע של הרכב מתחיל לעבוד. 

דבר זה לא מונע מהאפשרות של הרכב להמשיך על הסוללה לאחר הטענה, כך שאם קיימת האשרות לעצור על מנת להטעין את הרכב אתם יכולים לעשות זאת, וכמובן במידה ולא קיימת האפשרות לעצור באמצע הדרך אפשר לבצע את ההטענה עם ההגעה לבית בסוף היום.

לאחר ביצוע טעינה לרכב פלאג אין, תוכלו להמשיך לנסוע ברכב באופן רגיל על חשבון החשמל שלו ללא כל בעיה.

האם קיימים עמדות טעינה במקומות שונים?

מכיוון שכיום קיימת מודעות מאוד גדולה לרכבים חשמליים, וכן גם לתרומתם לסביבה נקייה יותר, קיימות עמדות טעינה שונות שמפוזרות ברחבי הארץ.

עמדות טעינה לרכב פלאג אין, הן מעולות והיתרון שלהן הוא שקיימת האפשרות עבור בעלי רכבים חשמליים שונים, לעצור באמצע הדרך על מנת להטעין את הרכב כך שתהיה אפשרות להמשיך בנסיעה.

בנוסף, כאשר נוסעים על החשמל בלבד אפשר לחסוך ללא ספק את הוצאות הדלק הנלוות שיכולות להיות במקרים כאלו, מכיוון שכאשר יש סוללה אתם יכולים לנסוע על חשבון החשמל של הרכב בלבד מבלי הצורך לבצע שימוש כלשהו במנוע הרכב אשר הינו על דלק ולא על חשמל.

אין תגובות