טיפול בפוסט טראומה – נותנים מקום לעכל את האירוע הקשה

טיפול בפוסט טראומה – נותנים מקום לעכל את האירוע הקשה

מדינת ישראל היא מדינה שתמיד נמצאת במידה מסוימת של חרדה קיומית. אבל בשנים האחרונות, אנחנו רואים יותר ויותר מקרים של אנשים מכל קצוות הקשת החברתית אשר מתמודדים עם בעיות של פוסט טראומה בעקבות אירועים קשים. נכון להיום, קיימות כמה וכמה דרכים לבצע טיפול בפוסט טראומה, על מנת להחזיר את החיים למסלולם ולאפשר לכל אדם שמתמודד עם האתגר ה, לצאת לדרך חדשה וטובה הרבה יותר. גם אתם, יכולים לקבל טיפול בפוסט טראומה, ככל ואתם מוכנים לקחת אחריות על החיים שלכם ולבצע עבודה קשה ומאתגרת ברמה היומיומית.

מה היא המשמעות של טיפול בפוסט טראומה?

טיפול בפוסט טראומה הוא בדרך כלל טיפול אשר מאפשר:

  1. התמודדות עם אירועי עבר קשים גם אם האירוע איתו אתם מתמודדים הוא אירוע מאוד קשה, טיפול בפוסט טראומה מציע הסתכלות ופרספקטיבה רגועה יותר מתוך בחירה לקחת אחריות על תהליך ההחלמה.
  2. ניהול שגרת חיים לצד הטראומהנכון, אתם סובלים מפוסט טראומה. אבל אפשר לחיות לצד החרדה והכאבים, אם בוחרים לנהל אורח חיים שמתאים לסביבת המחייה שלכם. אתם רק צריכים ליצור שגרה והרגלים.
  3. טיפול בתסמינים גופניים קשים חלק לא מבוטל מן האנשים אשר מתמודדים עם פוסט טראומה שקרובים גם תסמינים קשים מאוד מבחינה גופנית. הטיפול בפוסט טראומה מאפשר לחולה לקבל גם טיפול בפן הפיזי של המחלה.

לא תמיד צריך לקחת כדורים, כדי להרגיש יותר טוב

היום אנחנו חיים בעולם שבו גם אנשים אשר סובלים מבעיות רגשיות קשות במיוחד זה יכולים לקבל מזור לתחושות הקשות. כמובן שמדובר על עבודה סיזיפית ומאתגרת קצת לאורך פרק זמן ארוך במיוחד, עד שאתם מצליחים להרגיש את השינוי. אבל אם חשוב לכם באמת לקחת אחריות על החיים שלכם ואתם עוד רוצים להרגיש יותר טוב לאחר האירוע הטראומטי, ייתכן מאוד שתרצו להשקיע משאבים לטיפול בפוסט טראומה. ועל כן, מומלץ לבחור את אנשי המקצוע המקצועיים ביותר שיכולים ללוות אתכם לאורך החודשים של תהליך השיקום, עד שתגיעו למצב האיזון הנפשי הרצוי לכם.

אין תגובות